Selasa, 31 Januari 2012

kejayaan kerja berkumpulan

kereta solar????pertandigan yang tidak pernah terlintas difikiran ku untuk ku sertai.bermula dari tidak tahu apa2,pada tahun 2009 aku dan kawaan ku dickson,bong mei chin telah menyertai untuk mewakili sekolah di pertandingan peringkat bahagian.waktu latihan itu,banyak masalah yang kami hadapi,sehinggakan aku hampir nak tarik diri untuk menyertainya.tetapi dengan sokongan cikgu ida yang banyak memberi tunjuk ajar kepada kami,aku akhir berasa seronok tehadap kereta solar.dengan usaha gigih itu,akhir aku berjya menjuarai peringkat bahagian dan peringkat negeri.sekali gus mewakili sarawak di pertandingn peringkat kebangsaan.


kejayaan waktu peringkat bahagian.kamera xjeles lak.tlfn murah jak waktu ya.

kejayaan waktu peringakat negeri.bersama-sama guru pengiring.

peringkat kebangsaan.no 4 jak....
tahun 2010.bersama ahli baru.wong bong kai.kjyaan peringkat negeri sarawak.

1 ulasan:

  1. tahniah~
    mesti ini merupakan antara satu kejayaan besar eiziey kan?
    saya juga merupakan peserta kereta solar, daripada negeri Johor..
    Saya nak sangat pegi peringkat kebngsaan tapi tak berjaya sebab dapat naib johan je di peringkat negeri pada tahun ni.
    Boleh bagi sikit tips tak?? ^__^

    BalasPadam